2015

Vilket år... Vilken förändring jag har gått igenom! Året startades med mig och slutade med en liten familj.
Nog för att jag alltid sett mig och min sambo som en familj under våra 5år tillsammans, men i och med beskedet på den lilla stickan knöts vi närmare och med ankomsten av vår son blev vi en familj på riktigt.
Oktober blev en otroligt häftigt månad med massor av känslor rusande i kroppen. Osäkerheten, kärleken, stoltheten. Nu i december har man börjat landa men har ändå fortfarande inte riktigt insett ordentligt att det har hänt, att han är min och här för att stanna.

Små händer, fötter, öron. Den lilla näsan och munnen. Ögon fulla av liv och känslor. Ett leende som får hjärtat att slå extraslag. Ett skratt som sänder lyckorus genom kroppen. Joller som ger gåshud.

Han utvecklas så snabbt och varje litet steg är så stort.
Jag har fått en son. JAG har en son! Jag har en liten familj på tre och en underbar vovve därtill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0