Kom ihåg!

Den här känslan vill jag komma ihåg... då jag vaknar och är dyngtrött eller alla gånger då det tar emot att gå till gymmet alla gånger man känner sig lat helt enkelt.

Gick upp lite tidigare i morse, käka lite frukost, promenera hunden sen åkte jag in till gymmet och tog ett pass. Jag kände mig full av energi, stark och jag hade massa ork. Motivation vänner!
Jag duschade och åkte till jobbet, kom hem och hade fortfarande massor av energi och tid. Jag slappade en liten stund med tv men orkade inte riktigt så den blev följd av en lässtund, lagade matlådor, var ute och strövade lite med Aidi innan jag högg tag i vedstaplandet. Kom in och pyssla, ville inte sitta stilla helt enkelt. Härlig känsla! Blir nog lite smått rastlös när sambon är borta också. Sällskapssjuk.

Nu börjar ögonen bli tyngre, kroppen falla i ro. En nyduschad vovve ligger bredvid och snusar medan jag sjunker ned i nytvättade kuddöverdrag. Perfekt! Nu måste jag bara komma ihåg detta alla andra dagar när orken tryter. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0