Julklappar- check!

Åh vad jag är nöjd med mina julklappsinköp. Det tömde inte plånboken (bara nästan, hehe, nejdå ;D ) och jag VET att alla parter kommer att tycka om dom. Som vanligt slår jag och syss våra kloka huvuden ihop och hittar på något gemensamt till våra päron. Perfekt! Det är skönt att ha sin julshopping avklarad.. innan julstressen hinner ikapp.

Satt igår eftermiddag och slog in alla paket, jag tycket det är så himla mysigt! En kopp varm glögg i ena handen och tejpen i den andra medan man med fötter och ben försöker få styr på allt papper hit och dit. hehe. och i bakgrunden lite lugnande julmelodier. Jag gör oftast en lite mysgrej av det där med att packa in paket... men jag tycker att det kan det gott få vara! Just en mysgrej.

Nu nalkas julfester och julbord, en varje helg fram till jul. men samtidigt... det kommer nog finnas alterativ så man inte hinner tröttna! Och snön som ställer till med så mycket besvär för folk... älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0