krångel

Krånglar inte det ena så är det de andra! För ett par dagar sedan så kände jag lite väl mycket frustration på den teknik som jag besitter. Ett modem som inte fungerar, en dator som krånglar och en mobiltelefon som går mot sina sista dagar. Blir dyrt att ersätta allt på en gång så får väl hoppas att i alla fall datorn hänger med några månader eller år till.
Modemet är det iofs inte vi som äger så får la se om de vill byta ut de. Hur som helst så har detta inneburit att vi varit internetlösa några dagar nu. Närmare bestämt en vecka. Lyckades rota fram ett gammalt modem ur garderoben och fick igång de. Skönt! Idag så sköter jag/vi det mesta över datorn och internet. Man känner sig så avskuren utan.

Så måste jag hitta en ny mobiltelefon... har ni där ute några tips? Jag hatar att leta ny telefon, vet inte vad jag vill ha! Vad som är bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är än så länge mycket nöjd med min HTC Wildfire :)

2011-09-18 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0