Gött!

Idag åker jag mot Värmland, Hagfors, Bergsäng närmare bestämt... Ikväll nalkas den årliga kräftskivan, däremot är det mer en grillfest för min del. Vill inte äta saker som stirrar på mig och kokas levande, usch! hehe. De kommer bli kanon!

Igår fick jag en hel del uträttat. Satt i telefon största delen av morgonen. Men fick i alla fall hit en tekniker idag och kolla bredbandet och senast Tisdag anländer ett nytt modem så vi får tillbaka vårt internet. Skönt!
Sedan så ringde jag även tandläkaren igår, fick komma direkt och visade sig att jag hade en inflammation men inte så illa att jag behövde pencillin. Så de gjorde rent med någon tår från min sida och så är det bara att avvakta. Skönt!
Träning stod också på schemat, svetten spruta åt alla håll tror jag. Skönt!
kvällen avslutades med städning och tvätt av bilarna. Så var det ÄNTLIGEN gjort måste jag säga. Skönt!

Thats it for now... take care
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0