Drömde sött

God morgon! helst av allt hade jag inte velat vakna... drömde att jag var i härliga varma Thailand. Allt var riktigt billigt och jag shoppade järnet. Bland annat ett par assnygga skor som jag gärna hade haft ikväll. hehe.
Åt god mat gjorde jag också, fast minns inte direkt att jag åt för var ju ingen smak precis :P Köpte cola burkar i miniatyr (då menar jag miniatyr) och delade rum med fina Erika. Massa människor som jag kände var med dit. Tror vi typ hade bokat ett helt hotell eller så. haha. Det vore ju något faktiskt! Ett helt plan, ett helt hotell med goda vänner och bekanta.

Men åter till verkligheten... nu på morgonen ska jag elda, duscha och sen hämta upp vackra Linnéa som ska hälsa på i Linde denna helg.  Sweet! Iväg på födelsedagsfika hos svärmor också. Sen ikväll brakar de lös och en kvartett av tjejer drar ut och gör Örebro osäkert! Kan inte bli annnat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0