Snödag

Torsdag... en snöig dag. Härligt med snö till rallyt, mindre härligt när man ska ut och promenera med Aidi. Inte bara får man massa snö i ögonen utan Aidi blir blöt och luktar blöthund. Inte alls härligt.
I år blir det första året jag inte är hemma på rallyt. Men efter lite övervägande så fanns det så mycket annat jag ville göra i helgen. Som att plocka ur lägenheten, gå på bio, bowla. Saker som jag har skjutit på alltför länge! dessutom så har jag ändå inte råd att gå ut på rallyt nå, vilket är lite motsägelsefullt då jag istället går på bio och bowlar. Men lite bör man unna sig.


Min fina blöta snarkande hund


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det enda jag gjorde var att göra en vanlig köttbullesmet (älgfärs, lök, salt, peppar) och ha i mozzarellatärningar, sen in i ugnen på ganska låg värme! :)

2011-02-13 @ 11:37:07
URL: http://mjusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0